tag:blogger.com,1999:blog-4253370576646461132.post2252579233428092232..comments2010-01-14T00:55:31.742-08:00Comments on Pràctiques d'Educació Ambiental i sostenibilitat i altres qüestions didàctiques: 51.- NTICEDUNeus Gallart Josahttp://www.blogger.com/profile/17806226317462389704noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-4253370576646461132.post-63136348981563695922009-05-18T06:47:00.000-07:002009-05-18T06:47:00.000-07:00Gràcies Manel, veig que has trobat les perletes......Gràcies Manel, veig que has trobat les perletes... continuaré treballant en "veu alta" via telemàtica.<br /><br />Avui he rebut una enquesta que ens ha passat la coordinació TIC que hi posava:<br /><br />Classifica't de manera anònima pel nivell de coneixements en tecnologies de la informació i la comunicació. Marca amb una creu el nivell que creus que tens i retorna-ho abans de dimecres a secretaria.<br /><br />a) Nivell avançat o d'expert (coneixement i manipulació del hardware del seu equip; gestió de xarxa i/o programació i administració de sistemes informàtics).<br /><br />b) Nivell mitjà (coneixement ampli de les eines informàtiques i ofimàtiques habituals; i/o capacitat per establir la connexió del seu equip a Internet i a les xarxes locals).<br /><br />c) Nivell bàsic o d'usuari (ús de les eines habituals d'usuari final (paquets ofimàtics), o bé navegar per Internet i utilitzar el correu electrònic.<br /><br />d) No arribo al nivell d'usuari (no tenen coneixements ni utilitzen aplicacicns ofimàtiques habituals, ni són ususaris d'Internet o correu electrònic).<br /><br />A més contesta SÍ o NO a:<br /><br />- Aquest curs has utilitzat o tens previst utilitzar ordinadors com a recurs a l'aula amb els alumnes (almenys en el desenvolupament d'una unitat didàctica d'una àrea o assignatura).<br /><br />- Utilitzes amb relativa freqüència l'ordinador per activitats pròpies lligades a la docència (preparació de classes, seguiment d'alumnat o altres tasques realcionades amb la docència).<br /><br />I quan he acabat de contestar, m'he enrecordat de tu, dels alumnes de l'aula 1 i de tot allò de... la relació NTICEDU i el disseny, aplicació i reflexió dels processos d'EA.<br /><br />NeusNeus Gallart Josahttps://www.blogger.com/profile/17806226317462389704noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4253370576646461132.post-34491755834522450152009-05-17T09:05:00.000-07:002009-05-17T09:05:00.000-07:00Felicitats pels enllaços: als mapes conceptuals, a...Felicitats pels enllaços: als mapes conceptuals, als documents en googledocs. <br />Felicitats pel procés de reflexió que espero que continuï en veu alta. <br /><br />Ens veiem.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/05242180730818906046noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4253370576646461132.post-61916451740662608462009-03-12T18:35:00.000-07:002009-03-12T18:35:00.000-07:00Bones Manel (i la resta del món també),m'has fet r...Bones Manel (i la resta del món també),<BR/>m'has fet remirar el que vaig respondre la pregunta DT2 (i a més, ara lligo que DT1 i DT2 són parelles de respostes sobre determinisme tecnològic, oi?); crec que no vaig parar compte, crec que no vaig no entendre l'essència de la pregunta. La CTS, una corrent totalment oposada a les meves respostes inicials, rebutgen precisament la falta de neutralitat. Ara ja ho sé!!<BR/>Ets omnipresent?<BR/>Gràcies!<BR/>Neus.Neus Gallart Josahttps://www.blogger.com/profile/17806226317462389704noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4253370576646461132.post-176240487475747952009-03-12T12:10:00.000-07:002009-03-12T12:10:00.000-07:00Que la ciència és molt neutral?Encara ho penses de...Que la ciència és molt neutral?<BR/>Encara ho penses després d'haver llegit l'article de Domènech i Tirado? N'hi ha milers d'exemples d'ideologia i manipulació darrera les tecnologies, oi?Manelhttps://www.blogger.com/profile/04860130008110851524noreply@blogger.com